Περιοδικά Μαρτίου και mini reviews προϊόντων



Καλησπέρα φίλες μου! Τι κάνετε? Ελπίζω να είστε όλες καλά...

Μετά από λίγες μέρες απουσίας, σήμερα είμαι εδώ για να σας δείξω κάποια περιοδικά Μαρτίου που πήρα και να σας πω την γνώμη μου για τα δωράκια που είχαν (μιας και αυτή τη φορά τα χρησιμοποίησα όλα μια φορά)
Πάμε να ξεκινήσουμε <3



Αυτόν τον μήνα η μάσκαρα είχε την τιμητική της μπορώ να πώ :P 



1. Θα ξεκινήσω με το Marie Claire.




Βγαίνει σε δύο εκδόσεις. Η πρώτη είναι σκέτο το περιοδικό και κοστίζει 3,10Ε. Στη δεύτερη έκδοση θα βρείτε διάφορα δωράκια σε travel size και το κοστίζει 4,10Ε.

 Εγώ διάλεξα τη μάσκαρα They're real από Benefit Cosmetics. Δεν νομίζω να υπάρχει κάποια που να μην την έχει χρησιμοποιήσει ή έστω να την έχει ακουστά :Ρ




 Εγώ προσωπικά πρώτη φορά τη χρησιμοποιώ και ομολογώ πως έχω ενθουσιαστεί πολύ. Με μία μόνο στρώση, οι βλεφαρίδες μου έδειχναν ψεύτικες. Ίσως φταίει ότι έχω ήδη μεγάλες βλεφαρίδες, δεν ξέρω :Ρ Θα την βάλω στη wishlist μου για να την αγοράσω κάποια στιγμή. Όσες δεν την έχετε δοκιμάσει να την πάρετε! Θα με θυμηθείτε ;)


2. Περνάμε στο Cosmopolitan






Βγαίνει σε 2 εκδόσεις. Η πρώτη είναι το περιοδικό σκέτο και κοστίζει  1,90€. Στη δεύτερη θα βρείτε μάσκαρα της Avon αλλά και προϊόντα της Essence για να διαλέξετε.
Στην αρχή πήρα τη μάσκαρα της Avon από τη σειρά Colortrend



Είναι μια μάσκαρα σε μαύρο χρώμα και το μεγεθος της είναι κανονικό. Δεν μπορώ να πω ότι ξετρελάθηκα. Είναι μια μέτρια (κατ’εμε) μάσκαρα και μπορώ να πω ότι μια κοπέλα που τώρα μαθαίνει να βάφεται θα την βολέψει.Επειδή όμως ξενέρωσα με τη μάσκαρα πήγα και ξαναπήρα το Cosmopolitan αυτή τη φορά όμως με ένα κραγιόν της Essence.





Είναι ένα ωραίο κοκκινάκι, είναι ενυδάτικο, δεν ξεραίνει τα χείλη αλλά δεν έχει την super απόδοση. Μου άρεσε πολύ <3 Είναι το Νο 62, rockin' red...



3. Πήρα και το Glitter.

  Βγαίνει σε δυο εκδοσεις. Η πρώτη έκδοση κοστίζει  1,50€ και έχει ένα lipgloss ή μια διπλή σκιά ματιών της Beauty Line Cosmetics (κλασσικά δωράκια). Στη δεύτερη έκδοση θα βρείτε ένα κραγιόν της Golden Rose και κοστίζει 3,50€. Έχει τρείς αποχρώσεις για να διαλέξετε.





Εγώ διάλεξα το #132. Είναι ένα όμορφο φούξια, σε κανονικό μέγεθος. Σαν απόχρωση μου άρεσε πολύ αλλά δυστυχώς δεν κρατάει για ώρες και πρέπει να το ανανεώνεις συνεχώς. Είναι αρκετά ενυδατικό.


4. Τέλος είναι το Mirror.
 






Και αυτό βγαίνει σε 2 εκδόσεις. Η πρώτη έκδοση είναι το περιοδικό σκέτο και έχει 1,50€. Στη δεύτερη έκδοση θα βρέιτε μια μάσκαρα (:Ρ) της L.A Angel σε μαύρο χρώμα και κανονικό μέγεθος



Λέει ότι είναι για extra, δεν βαραίνει και δεν μουτζουρώνει. Η αλήθεια είναι πως ούτε μουτζουρώνει ουτε και βαραίνει. Όσον αφορά το μήκος δεν είδα κάποια διαφορά. Απλώς μου άφησε λίγο μαύρο χρώμα πάνω στις βλεφαρίδες. Αυτό μόνο! Είναι μια απλή μάσκαρα.




Αυτό ήταν το σημερινό ποστ! Θεωρώ ότι ήμουν σχετικά αναλυτική :Ρ
Ελπίζω να σας άρεσε. Γράψτε μου αν έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτά. Με ενδιαφέρει η γνώμη σας.
Αν θέλετε κάντε με αντ στο προφιλ μου στο φβ ---->
Dimitra Labeautefem για πιο προσωπική επικοινωνία
Ή καντε με φόλοου στο ινσταγκραμ (αν δεν εχετε φβ) ---->
Dimitra K.


Σημείωση: Τις φωτο τις έχω τραβήξει εγώ, δεν τις έχω πάρει από αλλού...

Μέχρι το επόμενο ποστ...
...σας φιλώ :*


D.K


Σχόλια

  1. Πολύ ωραίο post! Εγώ έχω την μάσκαρα της Avon από το Cosmopolitan και την είχε βγάλει και στο παρελθόν. Μου αρέσει σαν μάσκαρα, την χρησιμοποιώ συχνά.

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που τουλάχιστον ικανοποίησε κάποια αυτή η μάσκαρα <3

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσει πάρα πολύ που δείχνεις τα περιοδικά που κυκλοφορούν και τα δωράκια τους! Να το κανεις κάθε μήνα! <3 Πολλά φιλιά :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει σαν ιδέα <3
      Πλέον θα είναι το σίγουρο ποστ κάθε μήνα :Ρ
      φιλιά :*

      Διαγραφή
  3. Τη The are real την ειχα παρει απο το ELLE το φθινόπωρο και είμαι άπειρα ευχαριστημένη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου