Περιοδικά Απριλίου και mini reviews προϊόντων


Καλησπέρααα!! Επιτέλους Παρασκευή και επιτέλους νέο ποστ! Ξέρω ότι χάνομαι κατα διαστήματα αλλά τι να κάνω η γυναίκα, με έχει φάει αυτή η σχολή :Ρ
Σήμερα μιλάμε για περιοδικά Απριλίου! Τελικά θα είναι ένα το στανταρ μηνιαιο ποστ!
Πάμε να ξεκινήσουμε <3
~ Θα ξεκινήσω με το Celebrity.


Το περιοδικό κοστίζει 3,90€ και έχει δώρο ένα ρουζάκι τηςς MD Professionel σε μια ροδακινί θα έλεγα απόχρωση. Έχει καλή απόδοση αλλά για την διάρκειά του δεν μπορώ να πω κάτι γιατί δεν το έχω χρησιμοποιήσει ακόμη! Φαίνεται πολύ ωραίο και ελπίζω να με βγάλει ασπροπρόσωπη :Ρ
σ.σ.: όσες έχετε ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σαν bronzer



~ Συνεχίζω με το Cosmopolitan.


Το περιοδικό κοστίζει 3,20€ και έχει δώρο μια μίνι παλέτα σκιών σε 3 παστελ αποχρωσεις (άκρως ανοιξιάτικες) της Shiseido. Είναι τόοοοοοσο γλυκούτσικη παλετιτσα! Προχθες που απλά τις δοκίμασα για να είμαι ειλικρινης δεν έχουν έντονη απόδοση αλλά εμένα δεν με πειράζει τόσο!! Αξίζει όμως να την πάρετε <3

~ Περνάμε στο Glitter.


Το περιοδικό στοιχίζει 3,50€ και το δωρακι είναι μολύβι-κραγιον της Golden Rose. Έχει 5 αποχρώσεις για να διαλέξετε. Εγώ πήρα την αποχρωση 20. Σαν κραγιον είναι πολύ βολικά, έχουν πολύ καλή απόδοση και διάρκεια. Όσες έχετε ξηρα χείλη δεν τα συνιστώ καθόλου.

~ Τελος, είναι το Mirror

Το περιοδικό στοιχίζει 3,50€ και έχω δώρο ένα κραγιόν της L.A Angel. Οι αποχρώσεις που μπορείτε να διαλέξετε είναι 2 - έντονο φούξια ή ιριδίζον κοραλί. Αυτό που διάλεξα ήταν το έντονο φούξια. Δεν μπορώ να πω οτι ξετρελάθηκα! Είναι ένα ενυδατικό αλλά δυστυχώς φεύγει εύκολα και γρήγορα!

Αυτό ήταν το σημερινό ποστ!! Εσείς ποιο περιδικό πήρατε αυτόν τον μήνα??
Μέχρι το επόμενο ποστ...
.... σας φιλώ :***

D.K




Σχόλια

  1. Πρωτότυπο κ ενδιαφέρον ποστ!!!! Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρωτότυπο κ ενδιαφέρον ποστ!!!! Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστούμε για την ενημέρωση!
    Φιλιά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ ενδιαφέρον και πρωτότυπο ποστ :)
    αυτά τα στυλό ματ απο Golden Rose μου αρεσουν πάρα πολύ!
    πολλά φιλιά! <3
    http://beauty-corns.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι παρα πολύ βολικα τα συγκεκριμενα μολυβοκραγιον ;)
      φιλακια :**

      Διαγραφή
  5. Εχω και εγώ τρέλα με τα περιοδικά!!! Ειδικά εαν εχουν δωράκια!!!! Πολλά φιλια!!!😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου