~ Αγαπημένα Αυγούστου ~


Καλημέρα φίλες μου και καλό μήνα να έχουμε! Χθες κατάλαβα ότι μπήκε το φθινόπωρο γιατί έβρεξε αρκετά και έκανε και λίγο κρύο! Παρ'όλα αυτά εύχομαι να κάνει λίγες ζέστες ακόμη για να κάνω 1-2 μπανάκια παραπάνω! <3
 Στο σημερινό ποστ θα σας δείξω τα αγαπημένα του μήνα που μας πέρασε! Πάμε να ξεκινήσουμε :)
1. Πρώτο αγαπημένο είναι ένα σαμπουάν της L'oreal




Τον τελευταίο καιρό ένιωθα τα μαλλιά μου να χάνουν την ζωντάνια τους και δεν ήξερα τι εφταίγε! Και μιας και μου τελείωνε το προηγούμενο σαμπουαν πεταχτηκα μεχρι τα hondos για να πάρω άλλο και έπεσε το μάτι πάνω σε αυτό! Όχι μόνο μου τα καθάρισε αλλά τα μαλλιάμου δείχουν πιο ωραία από κάθε άλλη φορά. Δεν μου τα λαδώνει καθόλου!
 Όσες έχετε το ίδιο πρόβλημα να το δοκιμάσετε :)
Βαθμός: 9/10

2. Επόμενο είναι ένα υποαλλεργικό σαμπουάν από την Le petit Marsellais.




Το έχω βάλει στα αγαπημένα μου αφρόλουτρα! Έχει κρεμώδη υφή και ευχάριστο άρωμα (άνθη βερικοκιάς). Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα και σας δίνει μια αίσθηση ανακούφισης. Είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση!
Βαθμός: 10/10

3. Το επόμενο αγαπημένο προϊόν είναι μια βαζελίνη της Beauty Line Cosmetics

Ως γνωστόν τους καλοκαιρινούς μήνες οι φτέρνες μας σκληραίνουν! Εγώ προσωπικά δεν είχα κανένα πρόβλημα μέχρι φέτος! Παιδιά πραγματικά απελπίστηκα.. Δεν μου είχε ξανατύχει! Ανα δεύτερο βράδυ τρίψιμο με ελαφρόπετρα και μετα βαζελίνη!
Η συγκεκριμένη μου άρεσε γιατί έχει άρωμα βανίλια.. Θα την βρείτε στα Dust and Cream
Βαθμός: 9/10

4. Το επόμενο προϊόν που θα σας δείξω δεν είναι και τόσο γνωστό

Είναι μια κηραλοιφή! Την είχα πάρει από μια έκθεση που είχε γίνει στο Μεσολόγγι. Ήταν ένας πολύ εξυπηρετικός κύριος εκεί. Πιάσαμε κουβέντα και επειδή είδε ότι έχω πρόβλημα με την ακμή, μου πρότεινε την συγκεκριμένη τονίζοντας μου να βάζω κάθε μέρα μικρή σχετικά ποσότητα στα σημεία που έχω πρόβλημα. Πράγματι είδα διαφορά. Βεβαια δεν εφυγαν εντελως τα σπυρακια απλά μειωθηκαν! Θα την ξαναπάρω σίγουρα :)
Βαθμός: 9/10


5. Δύο άλλα προϊόντα που χρησιμοποίησα τον Αύγουστο είναι από την Erre Due

Το αριστερό είναι ένα τζελ για βαθύ καθαρισμό. Απομακρύνει τους ρύπους και τη λιπαρότητα χωρίς να προκαλεί κάποιο άλλο πρόβλημα στην επιδερμίδα!
Το δεξί είναι ένα νεράκι το οποίο εγώ το χρησιμοποιώ πιο πολύ για τόνωση της επιδερμίδας παρα σαν ντεμακιγιάζ!! Εμένα προσωπικά έτσι με βόλεψε πιο πολύ :Ρ
Βαθμός και για τα 2: 9/10

6. Προτελευταίο είναι ένα body mist από τα H&M


Το καλοκαίρι προτιμώ τα body mist από τα αρώματα γιατί είναι πιο ελαφριά και στο κάτω κάτω το πετάς στη τσαντα σου και τέλος :Ρ + δεν φοβάσαι μη σου σπασει :Ρ ¨Το συγκεκριμένο είναι με άρωμα τριαντάφυλλο. Έχει σχετικά καλη διάρκεια οποτε να του δώσετε μια ευκαιρία ^-^
Βαθμος: 9/10

7. Τελος, είναι δυο μανό. Ένα της Golden Rose και ένα της Maybelline

Πραγματικά έχω φαγωθεί να τα τελειώσω γιατί δεν μπορώ να τα βλέπω άλλο και μπορώ να πω ότι είμαι σε καλό δρόμο! Το αριστερό είναι από τη σειρά color expert nai lacquer της golden rose  και ειναι το #13. Δεν μπορώ να πω ότι ειναι απο τα αγαπημένα μου μανό αλλά οκ! Ευτυχώς έχει καλό βουρτσάκι και δεν με κουράζει! Το δεξί απλά θέλω να το τελειώσω. Οποτε δεν έχω να πω κάτι άλλο :Ρ
Βαθμός: για το αριστερο: 6/10  για το δεξί: 3/10

Αυτά ήταν τα προϊόντα που χρησιμοποίησα τον προηγούμενο μήνα!! Εσας ποια ήταν τα αγαπημένα σας? Αν εχετε χρησιμοποιησει κάποιο απο τα δικα μου θα χαρω πολύ να μου πείτε την γνωμη σας!

ΥΓ1. Άλλαξα λίγο το blog.. Πείτε μου αν σας αρέσει
ΥΓ2 Σκέφτομαι κάποια στιγμή για κάποιο μικρό giveaway. Επισης πειτε μου τη γνώμη σας :)

Αυτά από εμένα!
Μέχρι το επόμενο ποστ....
....σας φιλώ :**

D.K

Σχόλια

  1. Γεια σου Δήμητρα! Πολύ ωραίο το άρθρο σου! Κι εγώ χρησιμοποιώ νεράκι ντεμακιγιάζ και είναι μακράν καλύτερο από τα μαντηλάκια. Καθαρίζει πολύ εύκολα το πρόσωπο και ταυτόχρονα το ενυδατώνει. Η erre due έχει πολύ καλά προιόντα!

    Αγνωστη Χ
    Blogger / e-efiboi.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ ωραία φαίνονται όλα! Σου προτείνω να δοκιμάσεις από Le petit marsellais το πορτοκαλί αφρόλουτρο με νεκταρίνι που είναι! μυριζει εξαιρετικα <3
    φιλιά πολλά,
    Ελένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο το post σου!! Προσωπικά τα μανό της golden rose δεν μου αρέσουν καθόλου.
    Η νέα αλλαγή του blog..εξαιρετική!
    Φιλιά<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά το μετανιωσα κι εγω που το πηρα το μανο!
      χαιρομαι που σου αρεσε η αλλαγη!
      φιλιά :*

      Διαγραφή
  4. Δηλώνω ερωτευμένη με το σαμπουάν από Elvive,είναι οτι καλύτερο έχω βάλει στα μαλλιά μου !
    Πιο γαλήνια αυτά τα χρώματα στο μάτι,ωραία αλλαγή Δήμητρα :)
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλεον εχει γινει το αγαπημενο μου σαμπουαν!!
      Χαιρομαι πολύ που αρεσε η αλλαγη στο blog
      Φιλάκιαα :**

      Διαγραφή
  5. Ωραιο το ποστ σου :)
    Σκεφτομουν να αγορασω μανο Golden Rose αλλα απ'ότι καταλαβα δεν αξιζει και πολυ!!
    φιλακιαα
    alexiasstyle.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη πως εχεις χρησιμοποιησει και χειρότερα :Ρ
      Φιλιά :**

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου