Αγαπημένα Μαΐου


Καλημέεεεερα! Πότε μπήκε ο Ιούνιος χαμπάρι δεν πήρα...
Έχω τόσο πολύ καιρό να γράψω ποστ αλλά μου είχε χαλάσει το λάπτοπ και άργησα να το πάρω στα χέρια μου! Αφού είχα ξεχάσει και πως γράφουν :P Πέρα από την πλάκα μου έκανα καλό που έμεινα για κανα μήνα χωρίς λάπτοπ... Θα σας μιλήσω κάποια άλλη στιγμή γι'αυτον τον μήνα! Τώρα όμως πάμε να σας μιλήσω για τα αγαπημένα του μήνα που μας πέρασε, ο οποίος μας τα χάλασε λίγο με τον καιρό που έκανε.
Τον μήνα που μας πέρασε η αλήθεια είναι πως δεν πολυβαφόμουν. Ίσως επειδή ήταν χάλια ο καιρός και δεν με πολυτράβαγε να βαφτώ!
➤Ξεκινάω με μια λοσιόν σώματος απο την εταιρεία Vaseline.
Την είχα πάρει από τα Hondos γιατί δεν μου έφταναν οι 5000 κρέμες σώματος που είχα :P Εγώ κατα περιόδους παρουσίαζα μια ξηρότητα στο δέρμα μου και όταν διάβασα ότι ενυδατώνει το ξηρό δέρμα σε βάθος σκέφτηκα "γιατί όχι" και την πήρα! Όντως, είδα μια διαφορά στο δέρμα μου! Το άρωμά του είναι φοβερό και έχει και υπέροχη υφή! <3 Σίγουρα θα την ξαναπάρω κάποια στιγμή!!!

➤ Επόμενο αγαπημένο είναι ένα αποσμητικό της Nivea
Λοιπόν! Κορίτσια (και αγόρια) δεν φεύγουμε ΠΟΤΕ από το σπίτι μας αν ΔΕΝ έχουμε βάλει αποσμητικό! Εαν υπάρχει κάτι που μισώ το καλοκαίρι (εκτός από τη ζέστη) είναι όταν είμαι δίπλα σε κάποιον και αυτός μυρίζει! Γι'αυτό αποφεύγω τους κλειστούς χώρους :P
Εγώ προσωπικά όχι μόνο δεν φεύγω από το σπίτι χωρίς να έχω βάλει αποσμητικό αλλά το παίρνω και μαζί μου μη τυχόν χρειαστεί. Το συγκεκριμένο έχει γίνει το αγαπημένο μου γιατί και έχει διάρκεια και δεν μένουν σημάδια στα ρούχα (μέγα προσόν). Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!

➤ Συνεχίζω με μια CC Cream από τη Bioten
Όταν έχει ζέστη αποφεύγω να βάζω make up οπότε βολεύομαι με αυτές! Δεν έχει την τρομερή κάλυψη αλλά δεν με ενοχλεί και ιδιαίτερα. Εξάλλου αν ήθελα κάλυψη θα έβαζα make up!
Έχει ελαφριά υφή και απλώνεται εύκολα με τα δάχτυλα. Προσφέρει ομοιομορφία και ενιαίο χρωματικό τόνο. Είναι αρκετά ενυδατική και αφήνει το δέρμα σου αρκετά δροσερό και ενυδατωμένο για πολλές ώρες.
Εαν έχει λιπαρή υπεδερμίδα καλό είναι να σετάρεις με λίγη πουδρα στα "προβληματικά" σημεία!
Εμένα προσωπικά μου αρέσει και σίγουρα θα την ξαναπάρω... Βέβαια σε κάθε καθεται διαφορετικα!
Πείτε μου αν την εχετε δοκιμάσει και ποια η γνωμη σας!

➤ Περνάμε σε ενα προιον μακιγιάζ και αυτό είναι ρουζ απο την Erre Due
Το Bubble Blush είναι ενα ρουζάκι σε μορφή στικ με κρεμώση υφή! Απορροφάται γρήγορα και αφήνει ένα ματ τελείωμα. Θεωρώ ότι αυτή η συσκευασία είναι πρακτική.
Μπορείς να τοποθετήσεις το ρουζ κατευθείαν πάνω στα μάγουλα σου με ταμποναριστές κινήσεις ή και με ένα πινελάκι!
Είναι φοβερό και έχει μια τέλεια μυρωδιά που σε κάνει να θέλεις να το φας <3

➤ Για το τέλος άφησα ένα lip balm απο τη Liposan
Η αλήθεια είναι πως φημίζομαι για τον εθισμό μου στα lip balms! Έχω πάρα πολλά, και θέλω να πάω ακόμα πιο πολλά! Το καλό είναι ότι τα χρησιμοποιώ όλα, αλλά τον Μάιο χρησιμοποίησα αυτό πιο πολύ! Έχει γεύση καρπούζι και ενυδατώνει τέλεια τα χείλη αφήνοντας ένα απαλό ροζ γκλόσι χρώμα.
Το αγαπώ <3
** Μπορείς ΕΔΩ να δεις κάποια τιπσ για τα χείλη και τη συλλογη μου απο λιπ μπαλμσ <3

Αυτά ήταν τα προϊόντα που ξεχώρισα τον μήνα που μας πέρασε. Ελπίζω να σας άρεσε στο ποστ :)
Πείτε μου αν έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο από αυτά ή ποια ήταν τα δικά σας αγαπημένα!!
Μέχρι το επόμενο ποστ...
... σας φιλώ :*:*

D.K

Σχόλια

  1. Πολύ ωραίο το post σου!! Την ΒΒ της Bioten δεν την έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής όσες έχω δοκιμάσει δεν μου ταιριάζει καμία είναι όλες πολύ λιπαρές. Το liposan καρπούζι είναι το αγαπημένο μου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν θες δοκίμασε τη ΒΒ.. δεν έχεις να χάσεις κάτι ;)
      Φιλάκια :*

      Διαγραφή
  2. Η συγκεκριμένη λοσιόν της vaselline είναι η αγαπημένη μου!Δυστυχώς η κρέμα της bioten δεν μου κάθεται καλά!Καλή επιστροφή λοιπόν,μου έλειψαν τα ποστ σου,φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως είπα στο δεν γίνεται να ταιριάζει σε όλες μας η BB... <3
      Κι εμένα μου λείψατε :*

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου